Een nieuw avontuur.

29 januari 2023 - Zaventem, België

De terror die de hele wereld ruim twee jaar lang in zijn greep hield, lijkt een eind voorbij. De blokkades zijn opgeheven en de grenzen zijn vrijwel overal opnieuw geopend voor zij die willen ontdekken, leren en bewonderen.

Het is eind januari en inmiddels lijkt het traditie te worden om in deze maand te ontsnappen aan ons kikkerlandje.
We zitten rustig te wachten bij gate B7 op onze vlucht naar Cairo, de tussenstop naar de eindbestemming van dit avontuur. Over de daadwerkelijk bestemming is nogal een wat vooraf gegaan, van Azië tot aan Mexico, alleen of samen...?

Eindstand, ik vlieg vanaf Brussels Airport naar Johannesburg, Zuid-Afrika, samen met Lisa.

Er staat ons een flink avontuur te wachten voor de komende 3 weken en uiteraard zal ik mijn best doen jullie een klein beetje mee te nemen tijdens onze reis.

Tijd om in te stappen! Om ongeveer 07:30u landen we in Johannesburg en vanuit daar nemen we direct de auto naar Graskop.

Even een korte intro van dit nieuwe avontuur, leuk dat je het leest en ik hoop dat de verhalen je een beetje meenemen naar de plek waar wij ons bevinden!

1. Peter Vermeulen:
    29 januari 2023
    Veel plezier!
  2. Christien:
    29 januari 2023
    En daar gaan jullie ✈️ , veel plezier🌹🌻💚
  3. Monique Bos:
    30 januari 2023
    Heel veel plezier en veel mooie dingen zien. Have fun!!!
  4. Adriaan van den Boomgaard:
    30 januari 2023
    Mooi Meid, weer een beleving en daarbij jouw verhalen. Geniet er weer van en een hug v je vader.
  5. Marion:
    30 januari 2023
    Baie lekker vakantie en ek is weer nuuskierig oor die stories en die foto's!!