Nieuwe bestemming, nieuwe verhalen & nieuwe regels.

6 januari 2022 - Schiphol, Nederland

Alsof de tijd daadwerkelijk stil heeft gestaan en toch heeft het een eeuwigheid geduurd.

Het is inmiddels, om precies te zijn, 3 jaar geleden dat ik vertrok naar Thailand. En.... 2 jaar voor ik vertrok voor een kleine trip naar Spanje.
Maar na Spanje, was het voorbij met de pret.. De reispret.
Door corona leek zelfs dat vuurtje zo goed als gedoofd te zijn en leek het mij toch maar eens tijd worden om over te geven aan het ''huisje-boompje-beestje'' leven. Kort samengevat: Dat werkte niet en POOFF het vuurtje werd weer aangestoken en veranderde in een nieuwjaars-vreugdevuur om de tas te pakken naar een nieuw land.

De voorbereidingen eiste echter wel wat meer aandacht met deze wereldwijde circus voorstelling, maar met de nodige pijn en moeite heb ik het tot dus ver gehaald tot Gate E18 op Schiphol.

Voor 4 weken (dat is tot nu toe de planning) verlaat ik Middelburg, Nederland, Europa voor een nieuw continent, een nieuw land en een nieuwe cultuur.
In de tussentijd zal ik mijn best doen iedereen mee te nemen in de avonturen die ik hier meemaak.

Het is bijna tijd om in te stappen, met als eindbestemming San José, Costa Rica, Latijns-Amerika! Zo zie je maar, zelfs een wereldwijde ''pandemie'' weerhoud mij er niet van mijn horizon weer een stukje te verbreden!

1. Marion:
    6 januari 2022
    Aaaaah, zo leuk om weer alles mee te krijgen van je reis!! Volop genieten, genieten wij mee😄
  2. Peter Vermeulen:
    Prachtig Rianne! Volg je hart, wij volgen jou! 💋👍
  3. Marian:
    6 januari 2022
    Ik wens je een inspirerende reis!! Pas goed op jezelf!😍